Kérem várjon!
nonprofitceg.hu
Kontakt
Pénzügyi adomány - adomanyvonal.com
SMS adomány
Tárgy adomány
Iratkozzon fel Ön is hírlevél küldő rendszerünkbe! Értesüljön először a legfrissebb hírekről!
Adó 1% Karuna Alapítvány
Mantra Magyarországi Buddhista Közösség
Mantra Magyarországi Buddhista Egyház Kolostor építés
EUB utasbiztosítás
INGYENES cégregisztráció!
INGYENES cégregisztráció!
Kedvezményes online biztosításkötések
Titánlapok - weblinktár
adomanyvonal.com - a Karuna Alapítvány támogatásával
2018. február 20. kedd
Online: 21 fő - Ma: 65 fő - Tegnap: 54 fő
Összesen: 373207 fő
Ezt a honlapot azért hoztuk létre, hogy a felajánlókat és az adomány kérőket összehozza. Eligazodást kívánunk nyújtani a leendő adományozók számára a nonprofit szervezetek céljairól és a jelenleg futó programjaikról. Válasszon, legyen támogató!
Adományozhat magánszemély és cég is, tárgyat vagy pénzfelajánlást, bármit, amit önzetlenül fel tud ajánlani. Válasszon biztos kézzel, hogy minél többen érezzék a gondoskodást.

Híreink / Aktuális

2014. július 21. hétfő, 13:36
KAP kommunikációs díj
Pályázati határidő: 2014. október 31.

KAP kommunikációs díj

2014. július 11.Európai Bizottság
Pályázati határidő: 2014. október 31.

RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK
Ki vehet részt a kommunikációs díjversenyben?
Az alábbi szervezetek bármelyike részt vehet:
1.    nemzeti minisztériumok,
2.    nem kormányzati szervezetek (NGO-k),
3.    helyi, regionális és önkormányzati hatóságokat képviselő szervezetek,
4.    egyéb közhatóságok vagy vegyes hatóságok,
5.    szakmai szervezetek (például gazdálkodói, mezőgazdasági vagy vidékfejlesztési egyesületek),
6.    szellemi műhelyek (agytrösztök), kutatási vagy tudományos intézmények,
7.    médiavállalkozások, továbbá
8.    kommunikációs ügynökségek/kommunikációs szakemberek.

Milyen típusú projektekkel lehet nevezni?
Bármilyen folyamatban lévő vagy lezárult projekttel, amely egyértelműen a közös agrárpolitikához kapcsolódó témához kapcsolódik, és amelynek a végrehajtási szakasza 2011. január 1-jén vagy azt követően kezdődött.

SZABÁLYOK

A nevezés folyamata
1.    A projekteket 2014. október 31-én, péntek délig (12:00 óra közép-európai idő szerint) kell beküldeni.
2.    A nevezési lapot angolul, franciául vagy németül kell kitölteni. Más nyelvű jelentkezést nem fogadunk el.
3.    A pályázókat ügyfélszolgálat (helpdesk) segíti. Telefonszám: +32 2 333 59 65 E-mail cím: capca2014@iservice-europa.eu Az ügyfélszolgálat munkanapokon (közép-európai idő szerint) 9:00                   és 13:00 között, valamint 14:00 és 17:30 között érhető el. A megkeresésekre a beérkezést követő három munkanapon belül válaszolunk.
A nevezés benyújtását megelőzően az ügyfélszolgálathoz intézett  kérdéseket 2014. október 31-én. péntek 09:00 óráig (közép-európai idő) kell elküldeni.
4.    Csak a hiánytalanul kitöltött nevezési űrlapokat fogadjuk el. A határidő (2014. október 31., péntek, közép-európai idő szerint déli 12 óra) után semmilyen további anyagot nem fogadunk el.
5.    Ugyanaz a projekt egynél több kategóriában nem nevezhető. A pályázók legfeljebb három különböző projektet nevezhetnek a díjversenyre, ugyanabban vagy eltérő kategóriákban.

A kiválasztás menete
6.    A részvételi feltételeknek megfelelő pályázatokat három kommunikációs szakértőből álló független előválogató bizottság bírálja majd el.
Az értékelési folyamat első fázisában kategóriánként legfeljebb 15 projekt kerül kiválasztásra.
7.    Ezeket az első körben kiválasztott projekteket kommunikációs szakemberekből, valamint mezőgazdasági és vidékfejlesztési szakértőkből álló magas szintű zsűri fogja kiértékelni.
A zsűri minden egyes díjkategóriában kiválaszt három döntős projektet.
A zsűri fenntartja a jogot, hogy amennyiben azt megalapozottnak tartja, a pályázó jelentkezését egy másik, az eredeti pályázatban megnevezettől eltérő kategóriába helyezze át.
8.    A végleges rangsorra (első, második, illetve harmadik hely) vonatkozó döntést mindegyik díjkategóriában a kommunikációs szakemberekből álló meghívott hallgatóság hozza meg a
díjátadó rendezvényen. A döntősök felkérést kapnak, hogy mutassák be projektjüket, mielőtt a hallgatóság szavaz róluk.
9.    A zsűrinek lehetősége lesz, hogy az egyik projektet a zsűri különdíjával jutalmazza.
10.    A díjverseny honlapjára látogatóknak is alkalmuk lesz véleményt nyilvánítani arról, hogy a kilenc döntős projekt közül melyiket tartják a legjobbnak.
Szavazataik alapján kerül kiosztásra a nagyközönségdíja.
Értesítés
Minden pályázó értesítés kap arról, hogy az általa nevezett projektek megfelelnek-e a részvételi feltételeknek.

11.    Az első fázisban kiválasztott projektek szervezői november vége felé értesítést kapnak, és hozzájárulásuk esetén projektjüket felvesszük a legjobb gyakorlatnak minősülő
projektek adatbázisába. A ki nem választott pályázók is körülbelül ebben az időpontban kapnak értesítést e-mail üzenetben.
12.    A zsűri által kiválasztott döntősök meghívást kapnak január 2015 vége felé, Brüsszelben megrendezésre kerülő díjátadó és kapcsolatépítő eseményre, ahol bemutathatják projektjüket.
A meghívót, a döntősök által a díjátadó ünnepségen tartandó prezentációra vonatkozó tudnivalókkal együtt december közepe táján küldjük el.

Értékelési szempontok
Az értékelés során az alábbiakat vesszük figyelembe:

Célkitűzések és kommunikációs stratégia
A stratégia és a célkitűzések minősége, a projekttervezés, a projekteredmények, a projektprogram, valamint a stratégia megvalósítására szolgáló módszerek

Célközönség
A projekt relevanciája a kiválasztott célközönség számára, a célközönség információs igényeinek előzetes felmérése, a kiválasztott célközönség elérésére szolgáló módszerek minősége és változatossága, valamint a célközönség aktív bevonása a projektbe

Kreativitás/innováció
A projekt konceptuális megközelítése és kialakítása, vizuális szempontok, a kommunikációs eszközök, tevékenységek és csatornák innovatív és kreatív kombinálása

Hatás
Mennyiben teljesültek a célkitűzések, mennyiben érték el a kívánt hatást a célközönség körében, a projekt által elért emberek száma, az alkalmazott kommunikációs csatornák száma és minősége, a projekt költséghatékonysága

Kapcsolódás a közös agrárpolitikához
A KAP szakpolitikai területeihez való közvetlen vagy közvetett kapcsolódás egyértelműsége, fontossága és megfelelősége

Legjobb gyakorlat
A projekt legjobb gyakorlatként és esettanulmányként szolgál az alábbiak tekintetében: projektminőség, hatásterület, hatás és multiplikátorhatás; a projekt láthatósága, terjesztése és az eredmények kiaknázása, megismételhetőség más országokban.
Az „Innovatív kommunikáció” kategóriában különös hangsúlyt fektetünk a nevezett projekt kreatív/innovatív elemeire.
A díjversenyen legfeljebb három projekttel lehet indulni. Több projekt nevezése esetén a projektek indíthatók ugyanabban vagy különböző kategóriákban.
A zsűri fenntartja a jogot, hogy amennyiben azt megalapozottnak tartja, a pályázó jelentkezését egy másik, az eredeti pályázatban megnevezettől eltérő kategóriába helyezze át.
forrás: ec.europa.eu

Regisztráljon most
Letölthető 1% nyomtatványok
Adózási és jogi tudnivalók
Fontos hivatalok
Linkpartnerek
Forrás: www.idokep.hu
Hőtérkép
2015. május 22. péntek, 15:16
Közhasznú
2014. július 21. hétfő, 13:46
SZJA 1% változás
2014. július 21. hétfő, 13:41
Összesen több mint 44 millió euróra pályázhatnak